Christus Rex

Molitva svete Gertrude Presvetom Srcu Isusovu


Srce Isusovo,
Jedina ljubavi moja, smiri me!
Najdraža pjesmo moja, razveseli me!
Vedrino mojih dana, razbistri me!
Sunce životvorne milosti, ogrij me!
Riječi mudrosti i života, pouči me!
Obilje blagoga milosrđa, pomiluj me!
Prebistri studenče Božji, operi me!
Balzame preteških rana, iscijeli me!
Žitnico rajskoga obilja, nahrani me!
Izvore djevičanskoga vina, napoji me!
Svjetlo nevinosti, obasjaj me!
Putnicima neugasiva zvijezdo, vodi me!
Plameni žaru ljubavi, zapali me!
Čvrsti stožeru čovječanstva, učvrsti me!
Ogrado sigurna i neprobojna, brani me!
Glasu najboljega savjeta, prati me!
Milino posvećenih duša, napoji me!
Pećino nježnih golubica, sakrij me!
Odrazu sjajne ljepote, ispuni me!
Prijestolje nebeskoga kraljevstva, osvoji me!
Otvoreno utočište pokajnika, spasi me!
Svadbeno ruho moje, zaogrni me!
Luko u životnim olujama, zaštiti me!
Kruno neba i zemlje, ovjenčaj me!

Neka Tvoja volja bude moja volja!
Pozdravljam te, o srce Isusovo,
Ti si živi izvor vječnoga života,
neizmjerno božansko blago,
goruća vatra ljubavi.
Ti si mjesto moga počinka;
Ti si moja utvrda i zaštita.
O moj Spasitelju,
zapali moje srce gorućom ljubavlju,
kojom je Tvoje Božansko Srce ispunjeno.
Udijeli mi milost i daj da Tvoja volja
bude moja, a moja uvijek Tvoja,
da svaka Tvoja želja bude pravilo
svih mojih težnja
i čitava moga djelovanja.
Amen.

Arhiva bloga

Glasnik: