Christus Rex

Posveta Majci Božjoj po molitvi sv. Franje Saleškog


Pozdravljam Te, preslatka Djevice Marijo, Majko Božja, i uzimam Te za svoju Majku; o uzmi me za svojega sina i slugu; ja ne ću druge majke ni druge gospodarice osim Tebe. Spomeni se dakle, dobra, milostiva i slatka moja Majko da sam ja Tvoj sin, da si Ti tako moguća, a ja tako siromašno, slabašno, grješno stvorenje! Vodi me i brani me u svima mojim djelovanjima jer sam ja kukavan i prosjak koji treba Tvoje pomoći i Tvoje zaštite.


Daj mi dakle, sveta Djevice i slatka Majko da i mene Tvoje milosti i krjeposti zapanu, osobito Tvoja poniznost, potpuna čistoća i iskrena ljubav, i sve ono za što znaš da je meni najpotrebnije. Ne reci da mi to ne možeš dati; jer je Sin Tvoj svu moć na nebu u na zemlji u Tvoje ruke predao; pa i treba da me uslišiš jer si Ti Majka svim ubogim potomcima Adamovim, a osobito si moja Majka. Budući da si dakle, o blaga Djevice, moja Majka i tako moćna, tko bi Te mogao ispričati kad bi mi svoju pomoć uskratila? Vidiš, ljubezna Majko, da si Ti prisiljena moj vapaj uslišati. Nad sve nebo uzvišena isprosi mi svojim zagovorom sve milosti koje mi je Presveto Trojstvo Otac, Sin i Duh Sveti za ovaj svijet i za vječnost pripravilo. Amen.


(Preuzeto iz molitvenika: Mali kruh nebeski, Zagreb, 1951.)

(Slika: Gospa Kondžilska)

Arhiva bloga

Glasnik: